Skarpt läge

Man märker att man blivit vuxen då man allt oftare finner sig i en situation som man utan överdrift kan ketegorisera som "de viktigaste två veckorna i mitt liv". Nu har det hänt igen! Aldrig kan man få lufsa runt i vetskapen om att ens handlande inte spelar någon roll för framtiden... alltid ska man prestera tokigheter som någon annan bestämt! När jag blir rik ska jag också ställa orimliga krav på folk i min omgivning, det ska bli min hämnd!

Igår gjorde jag ett test på Fäjsbuck för att se var man ska bo eller något liknande. Alla mina vänner hade lyckats komma fram till att Göteborg var stället att bo på. Detta är jag den första att hålla med om och och var ack så nära att sjunga Fäjsbucks lov innan jag förfärat fick mitt eget resultat; Sundsvall!! Vad hände där? Rest assure, jag flyttar INTE till jävla Sundsvall!! Testet var uppenbart defekt eller så missförstod det mina svar. Helt befängt att någon annan stad än Götet skulle vara helrätt för mig!!

Allt var dock förlåtet så snart jag fått resultatet från "vilken barba är du?" eller vad det nu heter. Resultat: Barbaskön! Ja, det är fruktansvärt kul att jag blir den enda barban som har päls... men förutom det är det även min favoritbarba! Vem vill inte vara skön? Skön kan aldrig bli fel på samma sätt som sladdrig aldrig kan bli rätt!

Men vem gillar egentligen nya fejjan? Allt blir bara rörigt och tokigt! jag har missat ett tiotal födelsedagar bara för att den boxen flyttats längst ner till höger under vad som verkar vara ytterligare ett meningslöst "feed"! Fast den här gången ska jag göra det svenska, jag ska klaga till folk som ändå inte kan påverka det! Förra gången gick jag ur och det var asjobbigt! Never again!

Man kan tro att jag yrar nu... och man kan nog ha en poäng! Jag ville bara blogga lite mer... it's like toxic! Mmm, Britney Spears!!

/F

Kommentarer
Postat av: Erik

Mmm. F <=> Britney. Same shit different shit, som vi sager har borta

2009-04-03 @ 22:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback